Annons: Mediedagen 2019

Medievärlden Premium från noll till 200

När vi nu går på julledighet kan vi konstatera att Medievärlden Premium gått från 0 till 200 abonnenter på knappt tre månader.

Efter tre månader med Medievärlden Premium har vi nu 200 abonnenter. Vårt mål för 2013 var att nå 100 prenumeranter så vi hade nog faktiskt underskattat intresset. Vi är väldigt glada för all positiv feedback och alla glada tillrop, samt naturligtvis för den konstruktiva kritik vi fått!

Vi har sedan starten i oktober publicerat 5 rapporter: Betalmodeller: Norden, Medieetik i Europa, Vägval print, Den nya annonsmarknaden och Betalmodeller: USA. Vi har också publicerat 13 analyser och i november började vi skicka ut veckobrevet Premium Omvärld med fokus på omvärldsbevakning. 

Vi har också börjat laborera med en ny snabbare form av Premiummaterial, när vi exempelvis varit på plats på ett evenemang, fördjupat oss i en dagsfärsk rapport eller gjort en intervju som är särskilt intressant för våra Premiumläsare. 

Medievärlden Premium är en tjänst i ständig förändring, men en sak är konstant: att våra läsares behov av kvalificerad information styr verksamheten. Läs mer om vad som väntar framöver här.

Och för dig som är intresserad av att testa en provmånad: passa på nu, den möjligheten försvinner efter årsskiftet. Anmälningsformuläret hittar du här.

Nu tar vi julledigt och kommer inte att skicka ut något dagligt nyhetsbrev förrän 7 januari. Om det händer något av stort nyhetsvärde kommer vi däremot att skicka ut ett extra nyhetsbrev.

God Jul och gott nytt år!